Często zadawane pytania administratorów
Subskrybent nie dostaje wiadomości z listy
Aby znaleźć przyczynę problemu, wykonaj następujące kroki:
- Na stronie 'Zarządzanie użytkownikami' sprawdź, czy użytkownik faktycznie jest zapisany na listę.
- Sprawdź tryb dostarczania wiadomości subskrybenta; strona z informacjami o subskrybencie dostępna jest po kliknięciu jej/jego adresu email na liście uczestników listy. Jeśli ustawiony jest tryb dostarczania 'Digest', to normalne, że subskrybent nie dostaje wiadomości natychmiast po wysłaniu ich na listę.
- Na stronie 'Zwroty' sprawdź, czy adres email subskrybenta nie zwraca wiadomości. Zwracanie wiadomości może być tymczasowe (pełna skrzynka pocztowa, niedostępny serwer) lub stałe (błędny adres email). W każdym razie, serwer list mailingowych automatycznie zajmuje się usuwaniem adresów, które generują zbyt dużo błędów.
- Spróbuj wysłać od siebie wiadomość do subskrybenta, aby sprawdzić, czy ją otrzyma.
- Jeśli nadal nie wiadomo gdzie leży problem, skontaktuj się a administratorem serwera, który sprawdzi logi serwera aby znaleźć przyczynę problemu.