Skip to Content.
Sympa Menu

Mailing lists service

Zwroty

"Zwroty" reprezentują subskrybentów, których adresy email powodują błędy, czyli osoby, które nie mogą otrzymywać wiadomości wysyłanych na listę. Przyczyn może być wiele: przestarzały adres email, adres czasowo niedostępny w czasie, gdy wiadomości były rozsyłane, przekroczona kwota skrzynki pocztowej, itp.

Sekcja 'Zarządzanie zwrotami' definiuje dwa tryby:

Sekcje 'Zarządzanie zwrotami, poziom pierwszy' i 'Zarządzanie zwrotami, poziom drugi' pozwalają przeprowadzić automatyczne operacje związane ze zwracającymi subskrybentami. Możesz zdefiniować:

Aby zarządzać zwrotami (zerować błędy, usuwać zwracających użytkowników, polecić przypomnienie subskrypcji, itp.), przejdź do strony 'Zwroty' modułu administracyjnego listy.

UWAGA: nie zapomnij kliknąć przycisk 'Zapisz' na dole strony, aby zatwierdzić zmiany.

Top of Page